Badmintonclub BTC

Laatste nieuws Badminton

Badmintonclub Terwispel (BCT)

De BCT is opgericht op 15 oktober 1987. We vallen bestuurlijk onder de Sportvereniging Wispolia.

Trainen/spelen
We spelen iedere dinsdagavond van 19.30 tot ongeveer 20.30 in de Sporthal van het Dorpshuis in Terwispel. Het badminton seizoen loopt van half september tot eind mei. Badmintonleden krijgen zo de kans om in de zomer aan te sluiten bij de tennisvereniging.

In het trainingsuurtje spelen we 3 dubbel partijen met wisselende partners. Er wordt een puntentelling bijgehouden gedurende het seizoen. Wie eind van het seizoen de meeste punten heeft gescoord krijgt een verrassing. Na het trainen is er gelegenheid om na te zitten in de kantine.

In december spelen we altijd het eindejaarstoernooi. Er wordt dan fanatiek gespeeld om de wisselbeker met een vaste partner die je krijgt via loting. Dit is een gezellige avond die we afsluiten met een hapje en drankje.

In mei wordt het seizoen afgesloten met een activiteit.

Leden
Op dit moment hebben we 8 volwassen leden. Lijkt het je leuk om een keer mee te spelen, dan ben je van harte welkom.

Wil je meer weten?
Neem dan contact op met Joukje Idzerda (06 1288 03 16) of Monique Palsma (06 4192 31 03).